Digitalradio Norge | Informasjonskampanje for Radio.no

Kunde : Norsk Digitalradio AS: Radio.no
Periode : mai 2016 – d.d

Om Produksjonen

Red Ant inngikk en langsiktig avtale med Digitalradio Norge AS, våren 2016. Siden oppstart har vi produsert alt av filmmateriell til deres informasjonskampanje i digitale flater.

En 16-meter lang campingvogn har over 14 uker huset et informasjonsteam som har reist rundt langs hele landet for å svare på spørsmål og promotere overgangen fra FM til DAB-radio. Denne turnéen har resultert i over 60 filmer til sosiale medier og et hundretalls stillbilder.

Én av underkampanjene fikk navnet “DABassadørene”, og er en minidokumenarserie om nordmenn som er “ekstra glad i radio”.

I denne filmen møter vi Even – en radioentusiast og ivrig deltaker i det meste som rører seg av konkurranser over radio. Hans trofésamling finnes i form av en etterhvert imponerende samling av radiokrus.